Härliga fredag

Våren är på gång därute. Trots lite sömn och långa dagar kan jag inte låta bli att gå runt och små le och känner mig faktiskt piggare än vanligt. Idag bjuder jag på ett stort leende för nu är det snart helg och helg innebär - rep. Och då pratar vi bara rep. Det är precis det jag längtar efter, att bara få träffa det underbara "kriggänget", utan att behöva komma trött till rep efter en arbetsdag. Nu kommer vi ha heldagar istället med bara ett fokus och det är rep. Kanske hinner vi med ett glas vin också till musiken av krig. Och för att verkligt fira denna fantastiska fredag vill jag brista ut i Sing Halleluja
/Matilda

 


Kommentarer
Postat av: Erika

Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-05-07 @ 22:41:40
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: annsoh

Hej! vad händer i helgen :)? söt du är kram! :D

2011-05-07 @ 22:53:31
URL: http://annsoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0