Fred

-Vi är i land! Vi har Nått vårt mål!
Anna har slutit fred med Gud. Alexandra är inte längre en gudinna utan nu mer bara en kvinna. Elin återgår till att njuta av livet och knapra nötter. Kaisa-Liisa fyller år och firar livet. Magnus drar till Vimmerby för att bli en alfred. Rasmus klurar på att bli en arbetslös svetsare som prövar på att bli strippa. Nils skall dra sin panna i djupa veck för att analysera "Tre systrar". Johan ska ta examen och körkort.  Och jag funderar på vad jag ska skriva här näst... Kanske "Krig mot Gud 2"?

Nej nästa gång får det bli något annat, jag har lagt ned stridsyxan och slutit fred med Gud och ska fira återföreningen med en god glass.

Tack alla som stöttat oss. Tack alla som följt vår blogg. Tack alla som stått ut med alla våra facebookuppdateringar. Tack alla som kommit och kollat på oss. Tack alla som ätit våra smarika kakor och kollat på vår fotoutställning.
Vi har haft en underbar publik, fått underbart mycket fin respons och är nu nöjda.

Tack!



Kommentarer
Postat av: maria

TACK TACK TACK!

Det är vi - jag som publik och medlevare genom denna produktion som ska tacka! Er pjäs, ert sätt att gestalta ett skeende, ert engagemang har gett mig oerhört mycket. Jag har pratat väldigt mycket om er pjäs och fått fler människor att tänka till, att bli nyfikna och ångra att de missat er uppsättning... men jag har lovat dem och vet att ni snart är tillbaka i någon ny tappning om något nytt att skapa diskussion och reflektion kring!

KRAM till er alla och lycka till med allt vad ni företar er!

2011-05-05 @ 13:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0